Pogoji poslovanja

S spletno trgovino Gugalnica.si (v nadaljevanju tudi » ponudnik«) upravlja podjetje Računalniško svetovanje Blaž Koporec s.p., Kolovrat 32, 1411 Izlake, matična številka: 6780873000, davčna številka: 42038766, zavezanec za DDV: NE, datum vpisa v register: 9.2.2015, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi ponudnik ali Gugalnica.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Gugalnica.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Gugalnica.si in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Pogoji poslovanja Spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakoni RS, ki opredeljujejo trgovsko dejavnost ( Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) .

1. Uporabniki

Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, katerega si sam oblikuje. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

2. Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Gugalnica.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene v spletni trgovini so cene, kot jih oblikuje Gugalnica.si in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine Gugalnica.si.

Ob artiklu je navedena cena v primeru znižanja pa tudi znižana cena in odstotek znižanja glede na priporočeno ceno ponudnika.

4. Naročilo in načini plačila

Kupoprodajna pogodba med Gugalnica.si in kupcem je v spletni trgovini Gugalnica.si sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Gugalnica.si.

V spletni trgovini Gugalnica.si ponudnik omogoča plačilo po povzetju. Naročeno blago plačate z gotovino ali bančno kartico ob dostavi. Ponudnik kupcu pošlje tudi račun in sicer v .pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom, kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasnejših ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

5. Cene

Cena velja enako za vse uporabnike Gugalnica.si Uporabnik spletne trgovine Gugalnica.si postanete z registracijo v spletni trgovini Gugalnica.si!

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

5.1

Dostava: http://gugalnica.si/content/1-dostava

6. Postopek nakupa

Nakup v trgovini Gugalnica.si je enostaven in varen. Vstopna stran spletne trgovine je izhodišče za vaš nakup ali brskanje po ostalih vsebinah, kot so kategorije, podkategorije in ostale informacije.

Začetek nakupa

Na vstopni strani spletne trgovine Gugalnica.si boste našli več možnih orodij za opravljanje nakupa:
- iskalnik, kamor vpišete ključno besedo, iskani izdelek ali vrsto izdelka 
- seznam oddelkov/kategorij najdete na vrhu spletne trgovine. Ti oddelki so vsak zase še nadalje razdeljeni, kar omogoča ožanje nabora izdelkov v nadaljevanju, 
- Novi produkti, se nahajajo na prvi vstopni strani 
- Posebna ponudba, se prav tako nahaja na prvi vstopni strani

Najden izdelek

Podstran z izbranim izdelkom je zadnja postaja pred dodajanjem izdelka v košarico. Vsebuje informacije in značilnosti izdelka s katerimi si lahko pomagate pri odločitvi ali nadaljevanju nakupovanja. Ob sliki izdelka je navedena redna cena ter znižana cena s odstotki nakupa v primeru popustov. Moder gumb “V košarico” pod ceno izdelka je namenjen dodajanju izdelka v vašo nakupovalno košarico.

Za dodatne informacije glede naročanja ali morebitnih tehnični težavah pri obrnete na naš telefon oz. na elektronski naslov: info@gugalnica.si!

Dodajanje v košarico, izbor načina dostave in načina plačila.

Izdelke lahko v košarico dodate kjerkoli na spletni strani, kjer se izdelek pojavi. To naredite s klikom na gumb “V košarico” ob izdelku. Ko dodate izdelke v košarico lahko nadaljujete z nakupom. Količino izbranega izdelka lahko spremenite proti koncu nakupa, v vaši košarici.

Stanje vaše košarice lahko tekom nakupa spremljate v zgornjem delu strani, kjer je izpisana količina izdelkov v košarici. Tam tudi sklenete vaš nakup s premikom na blagajno ali pa bolj podrobno pregledate Vašo košarico.

Preverite vaš nabor izdelkov in nato z klikom "Nadaljuj na blagajno" zaključite nakup v šestih enostavnih korakih:

1. Preverite povzetek vašega naročila, količine in cene. Nadaljujete z klikom na gumb nadaljuj na blagajno.

2. Za nakup se je potrebno registrirati v naš sistem, vpišete svoje podatke za uporabniški račun in nadaljujete z nakupom. V primeru, da ste že registrirani v sistem, pa se zgolj prijavite s svojim uporabniškim računom, nadalje pa se vaši podatki za račun izpišejo samodejno. 

3. V naslednjem koraku preverite ali vpišete vaš naslov za dostavo ter morebiti spremenite podatke za naslov plačila. Dodajate lahko tudi več dostavnih naslovov, ki jih lahko shranite za kasnejšo uporabo.

4. V naslednjem koraku izberite način dostave, preberite pogoje poslovanja in označite strinjanje z njimi.

5. Po izbiri načina dostave nadaljujte z gumbom "nadaljuj na blagajno", kjer bo prikazan povzetek naročila in končni znesek z vključenimi stroški dostave. Izberite še način plačila, ki so možna v danem trenutku v naši spletni trgovini gugalnica.si

6. Nakup zaključite v zadnjem koraku, kjer je še enkrat prikazan kratek povzetek s končno ceno in izbranim načinom plačila. Nakup potrdite z gumbom "Potrjujem naročilo"

Po e-pošti boste prejeli sporočila glede potrditve in statusa vašega naročila.

Za dodatne informacije glede naročanja ali morebitnih tehničnih težavah pri obrnete naš telefon oz. na elektronski naslov: info@gugalnica.si!

7. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@gugalnica.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila (obrazca) o odstopu od pogodbe (nakupa).

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu: tu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 

Obrazec pošljite nazaj na naš naslov, ki je vpisan v glavi obrazca. 

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

8. Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

9. Stvarna napaka

Ponudnik Gugalnica.si mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Kako se stvarna napaka uveljavlja

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. 

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali 
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali 
- vrne plačani znesek. 

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.


Kdaj Gugalnica.si ne odgovarja za stvarne napake

Spletna trgovina Gugalnica.si ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med ponudnikom in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja ponudnik za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

10. Vračilo poškodovanih pošiljk

Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek reklamacije, opozoriš dostavljalca in nam pošlješ mail nam na info@gugalnica.si mi pa bomo poskrbeli, da ti bo dostavljena nova pošiljka oziroma vrnjen denar, v kolikor naročenega artikla ne bo mogoče več dobaviti.

11. Zaloga in dobavni rok

Spletna trgovina Gugalnica.si ima ponudbo artiklov, ki so na zalogi in tistih, ki so na zalogi pri naših dobaviteljih.

Dobavni rok je izražen v številu delovnih dni - v delavnikih. Za izdelke, ki so na zalogi  je dobavni rok 2 delovna dneva po prejemu naročila. Za izdelke, ki so na zalogi pri dobavitelju je dobavni rok 7-10 dni. V primeru plačila na TRR začne dobavni rok teči prvi delovni dan po prejemu potrdila o plačilu. Vkolikor je za naročen izdelek rok dobave daljši, ponudnik uporabniku/kupcu pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

12. Varnost in pravica do zasebnosti

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani Gugalnica.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

13. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

14. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Možne so napake pri navajanju podatkov in cen izdelkov.

15. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  info@gugalnica.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Za vse spore, ki izhajajo iz uporabe spletne trgovine in iz teh splošnih pogojev poslovanja, ki jih ponudnik in kupec ne bi mogla sporazumno rešiti, je pristojno sodišče v Trbovljah. 

16. Lastninska pravica

Ponudnik si pridržuje lastninsko pravico na poslanih izdelkih, vse dotlej dokler le-ti niso v celoti plačani.